tisdag 10 juni 2008

Borta bra, men hemma bäst.....





Så sant, så sant.
Det är underbart att vara hemma igen. Lägenheten är nystädad, lillan sover gott bland alla välkända dofter och jag och maken surfar ikapp med en kopp kaffe.

De tre kilona jag lyckats gå ner har jag troligen gått upp med råge. Nu är det slut!

Godis och kakor hör helgerna till...*suck och åter suck*

Två veckor semester till med hela familjen ligger framför oss. Hoppas på lite tur med vädret. Regn i två veckor är ingen hit.

Lite bilder från semestern, nästan enbart på lillhjärtat :)

2 kommentarer:

Thomas sa...

Hej vännen !

Tittar in och önskar dig, R och M välkomna hem ! Bra att ni kom hem helskinnade och jag hoppas ni får en fortsatt fin vecka !

Varma hälsningar, Tierra

Anonym sa...

Jag vet inte vem som är sötast idag lilla bebbsan eller mamma Anna! :)