torsdag 7 augusti 2008

Var hälsad höst

Jag längtar efter den kallare årstiden.......
Värme och sol är härligt i måttliga mängder. Men just nu längtar jag efter hösten.

Första gången på ett år som jag kan njuta av denna årstid. Förra hösten hade jag hemsk graviditetsklåda. Inget hjälpte! Absolut inget. Mentollösning hjälpte för stunden men inte någon längre period.
Gudomligt att kunna ha kjol och strumpbyxor utan att klia sönder benen ;)

Hoppas verkligen jag slipper klådan om jag blir gravid igen. Det är inget kul. Har hellre dubbelt upp av foglossningen då.

1 kommentar:

Admin sa...

God lördag,
det är faktist redan lördag, det har det varit i nästan ½ timme nu :-))

Hösten är också en fin årstid men själv gillar jag våren bäst. Det är då allt börjar leva igen. Allt det där som såg ut som om det är helt dött.
Ett mirakel, varenda gång. I love it.
Ha en trevlig helg....