söndag 9 november 2008

Lista

1. Är du i ett förhållande? Ja, gift :)

2. Om inte, varför inte?

3. Hur långt var ditt längsta förhållande? Det pågår för fullt, vi har passerat 10 års- strecket..

4. Hatar du ditt ex? Nej, är gift med honom ju hihihihi

5. Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja och det blev vi ju

6. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Jajemen

7. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Förhållande

8. Är du en player? Nä, men kan uppfattas som kylig

9. Har du blivit dumpad? Ja

10. Har du blivit sårad? Ja

11. Har du dumpat någon? Ja

12. Är du en bra partner? För det mesta :P

13. Dåligaste raggningsrepliken någon kört på dig? Ingen aning

14. Är du kär i någon nu? Ja min make

15. Har du någon beundrare? Kan icke räkna de alla...hahahahah. Skämt åsido, ingen aning

16. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Ärlig, omtänksam, passionerad, humoristisk, lite galen ....jisses så trist det blev.

17. Har du varit kär i flera samtidigt? Nä

18. Har du sårat någon allvarligt? Nä, inte allvarligt hoppas jag.

19. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? Det får min man svara på....

20. Bästa raggningsrepliken? Ingen aning!

21. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Den ha jag redan haft :) i augusti 1998 i Rhenen Holland.

22. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Pappa och R.

23. Tänder du på? Min man

2 kommentarer:

Jenny sa...

Men jag är så dålig på att lämna spår efter mig här så i så fall är förhållandet ojämt fast åt andra hållet. Om du förstår … ;) Du är en av de som lämnar kommenterar regelbundet.
Kram

PandaLasse sa...

Tjing tjong! Jag lever än, minsann. Hoppas du har det bra!

Kraam //P-L