fredag 19 december 2008

Ytligheter i allt elände...

Vad heter ni: Anna & R.
Hur träffades ni: ICQ 1997.
Hur länge har ni varit tillsammans: Över tio år?
Är ni förlovade: Ja, gifta oxå....
Bor ni ihop: Ja
Har ni barn: Ja, finaste fina lilla Maria
Har båda körkort: Ja
Kommer du ihåg er första kyss: Ja, den var efterlängtad och magisk.
Vem sade “jag älskar dig” först: Vet ej
Vem är äldst: Jag
Vilka stjärntecken är ni: Lejon och skytten
Vem fyller år först på året: Jag
Vem är längst: R.
Vem sjunger bäst: Jag :P
Håller ni handen på stan: Ja, innan Maria föddes. Nu blir det armkrok och vagnkörning samtidigt...hiihihih
Kände ni varann innan ni blev ihop: Ja
Vad har ni gemensamt: Internetjunkies, älskar livets goda,ser gärna film...osv...och Maria förståsssss...
Har ni någon speciell låt: U96 Club Bizzarre
Har ni några “frikort”: Nä
Har ni stora framtidsplaner: Ett barn till åtminstone, större boende....
Har ni gråtit i varandras armar: Ja
Har ni varit utomlands tillsammans: Ja många ggr
Vilket är ert bästa minne: När Maria kom till världen.
Vem lagar bäst mat: Jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll: Pysslar med Maria och allt kring detta. När lillan sussar sitter vi bakom datorn, ser på film....
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses: Puss för det mesta
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången: Ja han i Holland, jag i Sverige.
Blir du lätt svartsjuk: Ja, förr. Idag- NEJ. Orkar inte ;)
Ringer eller skickar ni SMS mest: Ringer, blir så trött av att sms:a går ju inte fort nog..
Brukar någon av er prata i sömnen: Det gör jag säkert...

Inga kommentarer: