lördag 27 februari 2010

Nehe, nu räcker det....

Lyckats ta hål på tre sprillans nya tunikor/klänningar från Gudrun Sjöden. Inte billigaste skiten alltså...
Varför dessa identiska hål framtill: JOOOO stor bebismage och en kass jacka med hemsk dragkedja är orsaken. SKIT, HELVETE!!!!

Börjar bli riktigt less på att vara gravid nu. Foglossning och jag har svårt att röra mig, sitta, ligga, stå you name it..... Känner mig som en dräktig flodhäst....fötterna är svullna och det är allmänt tungt och jobbigt. Regelbunden misshandel inne i magen blir det också, fast det står jag ut med ;) Älskade lille skitbebis ...hihiihihihi

1 kommentar:

Anonym sa...

Gick ur Facebook denna morgon, blev för mycket ångest. Räcker med bloggen för mig.

Hoppas du mår bra och får en skön helg trots karatesparkarna ;)