tisdag 4 mars 2008

Fika

Jag skulle kunna spendera resten av mitt liv med att fika.
Lillan & jag, ett trevligt sällskap och så en kopp kaffe med mjölk. Det är livet det......
Fika behöver såklart inte intagas på ett café, utan det kan mycket väl fikas hemma i soffan. Blir ju lite billigare så. Sällskapet är dock viktigt, mycket viktigt.

Två fikor är inbokade hittills. En mammafika på torsdag samt en "vanlig" fika på tisdag i nästa vecka. Kommer fler tillfällen upp med fika är jag inte sen att haka på........

Fredag har så jobbet pubkväll. Vet inte om jag verkligen orkar ta mig iväg efter middagen. Brukar bli så slö ;) Har i och för sig mer eller mindre lovat bort mig till två kollegor...hmmm.

Lilla älsklingsgumman som är så trött och kinkig efter sprutan ligger i sängen och sussar. Ska snart lägga mig bredvid henne och insupa hennes underbara doft och lyssna till hennes andetag. Gud va hon är fin. Min lilla prinsessa.

Pyss

Inga kommentarer: