lördag 1 mars 2008

Time flies.............



Tiden springer förbi.............
För snart ett år sedan var jag gravid (utan att vara medveten om det).
I vecka 9 gjorde vi ett VUL, jag var nära att kräkas så nervös som jag var.
Trodde verkligen inte att det skulle finnas något inne i min mage..........jag mådde ju prima ballerina!!!!
När jag så såg den 2,9 cm lilla räkan röra sig därinne i min mage blev jag förälskad.....
Tänk att det bodde ett litet barn i mig. Tänk att vi skulle bli föräldrar. Så häftigt!
Nu är lillhjärtat en bestämd liten dam på snart tre månader. Känns som om det var igår jag var gravid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag ryser visst är det så, tiden bara svischar förbi! Det är förunderligt att man haft en sån där liten räka i magen :) Jag tror jag fick göra första ultraljudet i vecka 8 och där var hon! Svävandes omkring i min mage, ja jösses livet är magiskt! :)