onsdag 3 september 2008

Borta bra, men hemma bäst!

Jahapp, då var vi hemma i Lund igen. Underbart att sova i egna sängen inatt :P Ska verkligen "bre" mig ordentligt.

Maria tog upp hela hotell-dubbelsängen inatt så både jag och R. är skapligt trötta.

Stockholm har varit supermysigt men den "stressiga" storstadsmiljön gör mig nervös. Sagolikt vackert är det dock. Trivdes faktiskt bättre i Jönköping där vi avslutade vår semestertripp idag. Vättern är ju bara så vacker.....men gud vilket trist shoppingutbud. Blä!

Shoppade en blommig väst på Monki, en velour-munkjacka från Cubus (är nyfiken på kvaliteten). Imorgon ska jag hämta ut mitt linne på H&M trend i Malmö som jag hängt undan. Mama´s gonna go shopping ;D

Jaha det blev ju ett fasligt tjat om allt jag shoppat ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir ju sugen nu med när jag läser om din shopping! Och velour är jag svag för, ska nog ta mig en tur till Cubus jag med! ;) Och föresten har du fyndat någe´ fina barnkläder så här till hösten? Själv tänkte jag gå en vända imorgon och se vad de har i butikerna. Plånboken är inte så tjock men alltid kul att titta runt.