lördag 20 september 2008

Torvets platte....

Det åt jag och maken när vi var med våra goda vänner i Helsingör idag. Så gott! En stor tallrik med rökt lax, spätta med remuladsås, räkor och ägg, inlagd sill samt bröd, frukt och grönsaker......

Underbart mysigt var det som vanligt. Härligt att ha så fina människor i sitt liv....
Inga konstigheter och inga krusiduller. Att kunna vara sig själv och ha skoj, ärlighet och uppriktighet. Det värdesätter jag. Att tillsammans kunna njuta av livet som småbarnsförälder. Lycka säger jag bara.

3 kommentarer:

Admin sa...

Jag håller med dig Jenny - inga krusiduller! Då är det roligt och avspännt och man kan vara sig själv.

Sitter här med ett ont finger som jag hällde kokande vatten över. Ja, jag vet att jag inte är nåt barn längre och ändå gjorde jag det. blähh.....

Ha en supertrevlig söndag / kramis Marion

Admin sa...

"Anna" naturligtvis.... jag skyller på mitt pockande finger och att jag ville hälsa på Jenny snart ;-)

Anonym sa...

Sådana vänner växer inte på träd! :)